.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی در جلسه شورای اداری بهشهر ؛
عده‌ای سعی در تاریک کردن رابطه مجلس و دولت دارند
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما نمایندگان، قبل از هر چیز، پاسدار انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستیم و کسانی که سعی دارند رابطه بین مجلس و دولت را تاریک کنند، شناسایی و به مسئولان ذیربط می‌گوییم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احمدعلی مقیمی در جلسه شورای اداری بهشهر، در بخش مهمی از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه شرعی ما است که از دولت روحانی همچون دولت‌های گذشته حمایت کنیم، اظهار داشت: ما نمایندگان، قبل از هر چیز، پاسدار انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستیم و کسانی که سعی دارند رابطه بین مجلس و دولت را تاریک کنند، آنها را شناسایی و به مسئولان ذیربط می‌گوییم.

وی تصریح کرد: حاشیه‌سازی برای فرصت‌سوزی بین دولت و نمایندگان مجلس از سوی کسانی مطرح می‌شود که به ظاهر خود را دوستدار دولت روحانی معرفی می‌کنند اما در تلاش هستند تا دولت را به حاشیه بکشانند و شعار «عبور از دولت روحانی» را در دستور کار خود قرار دادند.

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس بیان داشت: این‌ها کسانی هستند که دیروز شعار «زنده باد انتقاد» را سر می‌دادند، امروز شعار انحلال مجلس را سر می‌دهند و حاشیه‌سازی می‌کنند.

عضو خانه ملت درباره مستندات تعاملات مجلس با دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت احمدی‌نژاد از ما خواسته شده بود تا بودجه 210 هزار میلیاردی حوزه جاری به 150 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند اما مجلس قبول نکرد ولی این تقاضا را آقای روحانی از ما خواست، انجام دادیم.

وی افزود: در دولت قبل، از مجلس درخواست شد 6 درصد از ورودی‌های صندوق توسعه برداشته شود اما مجلس قبول نکرد، اما همین را دولت روحانی خواست و 15 هزار میلیارد تومان را پیش پرداخت کردیم.

مقیمی بیان داشت: دولت قبل، 20 درصد جابه‌جایی ردیف‌ها را خواست اجازه ندادیم، اما مجلس به دولت روحانی این اجازه را داد.

وی در پایان گفت: آیا وقتی قانون اساسی در اصولی که به ما اجازه داده برای مطالبات حقوق مردم، سئوال و استیضاح و تذکر بدهیم، می‌توانیم این حقوق را از خودمان سلب کنیم، عده‌ای که دوستدار دولت هم نیستند می‌خواهند تعامل بین دولت و مجلس نباشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 دي 1392
دوست عزیز اونایی که گفتی داخل خود مجلس هستن.وکیل الدوله هایی که از قبل تو مجلس موندن و به امید خدا در انتخابات بعدی مجلس از ملت همیشه در صحنه پاسخ خوبی خواهند گرفت.شما به عنوان نماینده مردم بهتره حقیقتو بگی . چرا که این حداقل حقوق مردم از شماهاست.چطور در دولت قبل که همه جور بلایی بر سر ملت اومد و اقتصاد کشور به تاراج برده شد سکوت اختیار کردید. چطور این دوستان در مقابل اون همه رانت و فساد مالی و واگذاریهای غیر قانونی اونم در مناقصه های سوری سکوت فرموده بودید . اما حالا دارید به رنگ کت و شلوار وزیر و معاونش گیر میدین.به لطف خدا به همت مردم وبها راهنماییهای رهبر فرزانه انقلاب تمام نمایندگانی که در تمام این مسایل ملاحظات گروهی و دسته ای خود را در نظر گرفته ور واقع به اعتماد مردم خیانت کردند به سزای اعمال خود خواهند رسید. مجلس جای توکلی ها لاریجانی ها مطهری ها با هنرها...... است نه افرادی که......
علي 25 دي 1392
عجب! به اين ميگن سياه ستمدار! چرخش ٣٦٠ درجه شما يكبار ديگر نطق مخالفت با دولت را بخوانيد ببينيد كه چطوري حرف نزديد وقتي هم كه زديد خدا موسي خان اشرفي را رحمت كند كه اگر نماينده بود واقعا خدمتگزار مردم بودم همه جا نام و نشان و خيراتش هست!
نقاب 25 دي 1392

تویی واقف به اسرار نهانی
خداوند زمین وآسمانی
نما یاری توبراین ملت ما
شود این نهضت ما هم جهانی
محمدکربلایی زاده 25 دي 1392
ای بابا توکه اینقدر سنک دولت به سینه میزنی حق داری انتخاب شدی چهارسال هرکاری بکنی بفکرمردم باش صبح سری به میدان امام بزن متوجه میشی بازخوب شدکه پل زیرگذر زدنندتااقایان استان نبینند اول شهر قایمشهر چه خبره دستفروش کارگر نساجی فلاج شد زغال سنک ورشکسته کارکران چندین ماه حقوق نکرفتن جواب مردم بدین بهتر نیست فرداروزی دست به دامن همین مردم میشین برای کرفتن رای مردم قدردان روز افیت باشیدبدادمردم برسین شهرام
نکایی ریکا 25 دي 1392
یکی از کسانی که چشم دیدن دولت رو نداره شما هستید پس بهتره خودتون رو به اون راه نزنید
علي 24 دي 1392
....رسانه اي كه جرات انعكاس يك انتقاد ساده را ندارد بهتر است درش را تخته بگيريد
pldn 24 دي 1392
درود بر تو که حالا داری اعتراف می کنی چه بلایی سر قبلی آوردید؟ راستی نظرت درباره اهانت ترکان به مجلس مردم چیه دکتر؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سوسو 26 دي 1392
مقیمی میختد از هر طریقی شده نیروهای خودش که اکثر واقعا بی تجربه و حتی دستور دادن اداری نامه ها را بلد نیستن را حفظ کنه .
چه کسی هست که ...ریس اداره فهنگ ارشاد را نمی شناسه ایشان در مدرسه به اصلاحات و اعتدال فقط فحش ناموسی ....
اقای محمودی در نکا شخصی هست که قبل از ان یک روز کار اداری نکرده بوده ولی یکدفعه می شود ریس مرکز بهداشت .الان شده ستاد مقیمی و دفتر مقیمی که فقط کارهای مقیمی را خوب جلوه میده.
از سلیمی جهاد گرفته تا کاردگر اموزش و پرورش در نکا اینها همشون دو سال قبل از اعضا اصلی ستاد ایشان در نکا بودن .
بگم بگم بگم .......
علی 26 دي 1392
درورد بر موسی خان اشرفی که بعد از مردنش هنوز از منابع مالیش مردم بهشهر بهره میبرند ای کاش بود و برای این شهر بزرگی میکرد.
هاشمی 28 دي 1392
چزا نظرم را ثبت نکردین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.